Logo Vi-Ba Logo Vi-suals

Vi_suals 2021

Àngels Comellas Àngels Comellas

Àngels Comellas (Manresa, 1980)

LA SIMPLICITAT DE L’ESSÈNCIA
2021. Acrílic sobre tela

Sóc l’Àngels Comellas.

A través de la pintura busco explicar el que sento, al reproduïr una imatge.
M’apassiona pintar i tinc un gran interès per l’art.
Imparteixo classes de dibuix i pintura.

He exposat a través del SAC, en l’exposició del Manel Marí 2018.
Colaboro amb l’Escola Llissach, en l’escenografía del pessebre vivent, que es fa anualment.
He exposat a la fira de Sant Miquel de Santpedor 2019 i a l’Anònima de Manresa, en motiu de la Festa Major 2020.

He treballat amb l’història del Celler Artium, la qual m’ha conmogut i m’ha despertat un gran interés.
L’història d’aquest celler, ens ajuda a compendre que passi el que passi, sempre surgeixen les oportunitats per transformar-nos i esdevenir allò que necessitem per brillar.

El celler m’ha inspirat en els termes de: trencament, renovació, treball, dedicació, unió, oportunitats i entrega.

Em sento molt agraïda d’haver pogut col.laborar amb ells i espero que els agradi la meva interpretació en l’obra.

Marta Genís Marta Genís

Marta Genís (Manresa, 1993)

Trànsit
Oli i tècnica mixta sobre paper

He estudiat el Grau en història de l’art i el màster de Formació de Professorat a la Universitat Autònoma de Barcelona. Posteriorment he fet el grau superior en il·lustració a l’Escola Massana.

Actualment treballo com a docent de dibuix i pintura en una acadèmia d’art i com a il·lustradora.

WEB: www.martagenis.com
IG: @martimacgeni

El vi ha sigut relacionat des de la tradició cristiana com la prova del sofriment de Crist per la humanitat. Una religió que promet una vida eterna als creients i consola així del destí de deixar d’existir, entendre la vida com una línia que no acaba sinó que es trasllada a un pla espiritual, la promesa de la resurrecció. Avui en dia, ja orfes d’aquesta religió, ens veiem desprotegits davant d’una existència que sabem finita i un desenllaç que desconeixem. Així, la malaltia actua de punt intermedi entre la vida i la mort, un punt de traspàs, alhora que una prova de la permeabilitat del cos humà, que ja no veiem com a res sòlid o hermètic, sinó com un organisme que es desenvolupa en múltiples direccions i on hi transcorreixen processos diversos que no són res més que facetes de la vida i preludis de la mort.

Tamara Hernández Ledesma Tamara Hernández Ledesma

Tamara Hernández Ledesma (Manresa, 1982)

Cercles arrelats
Tècnica mixta (transferència sobre tela, brodat, cosit i elements naturals)

Tamara Hernández Ledesma (Manresa, 1982) és Llicenciada en Belles Arts (UB), Realitzadora audiovisual amb perfil multimèdia (EMAV), Enquadernadora artística (EASD Llotja). Ha seguit també altres formacions, com a l’escola d’animació francesa La Poudrière (Valence), ha realitzat pràctiques d’enquadernació a Bèlgica i recentment ha estat treballant dins del programa d’artistes en residència de la SIM Residency (Reykjavík, Islàndia).

Els seus interessos es mouen en el camp de l’Art, englobant el món dels llibres, de la il·lustració, la fotografia, el cinema, l’animació, i totes aquelles tècniques que li permetin expressar-se. Des de fa uns anys el brodat i l’art tèxtil han entrat també a formar part de la seva formació i creació sobretot a través de l’experimentació. I cal afegir, que la natura i l’antropologia sempre han estat del seu interès, per això part de les seves obres recents tenen un lligam amb el paisatge o amb altres aspectes més holístics.

Des del 2008 ha estat exercint com a professora d’Ed. Visual i Plàstica en centres d’educació secundària i des de fa molt poc forma part de la junta de la nova AAVCC (Associació d’Artistes Visuals de la Catalunya Central) fundada recentment, sota el càrrec de secretària.

WEB: www.tamarahernandez.es www.lepoissondelaterre.blogspot.com
IG: @tamarahernandezledesma

Cercle, cicle vital, rodona, arrodonit, recorregut, camí... La meva obra és fruit del treball al voltant de les pedres, unes pedres que formen part del paisatge bagenc, còdols que podem trobar en corriols o rius, que ens poden recordar la pedra seca de la qual estan formades les barraques de vinya. Tot segueix un cicle vital, el cep arrela a la terra i creix corbant les seves branques, com encerclant la llum que li dóna vida. I l’agulla segueix el recorregut que la mà i la tela disposen per crear nous senders, noves arrels que s’expandeixen de forma circular, perquè tot allò que comença té un final, però potser un final que mai acaba. El cercle és el símbol del Tot, de la nostra ànima que es veu a través de la natura aparentment efímera.

HÖK HÖK

HÖK (Manresa, 1984)

Mickey Mouse Loves Wine
Acrílic sobre tela, tècnica mixta, spray i markers

Enamorat de les tipografies i dels missatges que fan reflexionar. És director d'art i dissenyador gràfic editorial amb un màster en disseny a la universitat Elisava. La pintura acrílica, el grafit, l'art digital, els colors vius, la composició, l'ús tipogràfic i el missatge reflexiu són les seves principals característiques i valors per començar a entrar en el món de l'art. El seu estil està lligat al món editorial, revistes i portades de discos. La llibertat d'expressió i les inspiracions com a director d’art.

WEB: www.behance.net/hokartist www.hok.studio

L'obra "Mickey Mouse Love Wine" realça el producte primari a l'hora d'elaborar el vi, el raïm.

Donar valor l'origen del producte, al procés artesanal d'elaboració i als cellers que continuen treballant com s'ha fet sempre, fugint de la industrialització de la producció del vi. Per això en l'obra podem apreciar diferents marques icòniques populars enfront de la naturalesa de menjar un gra de raïm acabat de collir.

Pep Jaumandreu Pep Jaumandreu

Pep Jaumandreu (Manresa, 1969)

Resines
Fluidart

Pep Jaumandreu és un pintor de Manresa, Barcelona. És un artista multidisciplinari, prové de el món de la música, com a bateria, i pintor des del 2001, tot i que ell es defineix com creador.En seus quadres podeu trobar, a part de diferents formats, diferents tècniques i disciplines pictóricas.

Su estil entraria dins de l’món abstracte i la majoria de les seves obres reflecteixen un halo de misteri, que fa que siguin d’un estil diferent i simbòlic..

Exposició Fluidart al complex cultural de Cal Sitges, 2019
Exposició i subhasta Arte Solidario, per a la fundació hospitalària althaia 2018
Exposició a la Casa Fornells Uró 2018
Exposició col·lectiva d’arts visuals Port Abric III Girona 2016
Exposició individual Missatges Espai Rubiralta 2016
Exposició efímera al bosc de les creus Montserrat Barcelona 2016
El Casino Cercle Artísstic Manresa Barcelona 2015

WEB: www.singulart.com/es/artista/pep-jaumandreu-15149
IG: @pep_jaumandreu

el color de les resines,una vermella com el raïm i l'altre verd com les fulles de vinya.Les resines son rodones i van dins del cèrcol.

Carme Magem Villanueva Carme Magem Villanueva

Carme Magem Villanueva (Bagà, 1960)

En cada bugada es perd un llençol
Brodat sobre roba

Em moc des de fa uns anys i de la mà del SAC a l’entorn de l’art en múltiples disciplines.
M’agrada especialment treballar en diferents formats la poesia que d’altres escriuen.
Sovint els meus dits s’entortolliguen en fils per teixir sentiments.
I de la unió de tot plegat, de vegades, en surten algunes obres reixides.
(I una pinzellada de la meva trajectòria)
Diversos recitals, intervenció d’espais públics i passejades poètiques
Instal·lacions al Santpedor en flor i a Jardins de Llum
Intervenció amb “trapillo” d’un mural a l’exterior de Cal Segudet
Atrezzo per a una obra de teatre

IG: @poesiarreu
@artalsac
@derocamora

CÈRCOL que com a suport fa de bastidor per subjectar la peça que es vol brodar.
LLENÇOL que simbolitza el cicle de la vida, ens embolcalla al néixer i ens cobreix quan morim.
PARAULES per preservar el vocabulari que defineix un temps i una manera de viure.

Cuso paraules perquè no es perdin.

Núria Malé i Espinalt Núria Malé i Espinalt

Núria Malé i Espinalt (Manresa, 1981)

Collbaix, mapa tèxtil
Brodat sobre plana de cotó

Després d'estudiar disseny de moda a Barcelona i disseny de calçat a Florència, descobreix els brodats de pedreria a Calcuta i fa una estada en un poble de Bengala Occidental per aprendre’n la tècnica. Amplia els coneixements a la ciutat francesa de Luneville, bressol dels brodats d’alta costura, això li serveix per passar a ser una de les mans que broden els vestits de Teresa Helbig. Entén la moda com a motor de transformació social i empra el llenguatge tèxtil per reflexionar sobre la identitat, la vida quotidiana i el llegat històric. A nivell artístic busca en les seves peces tèxtils la bellesa de les coses humils i genuïnes.

Actualment ha llençat la seva marca pròpia de complements tèxtils d'edició limitada des d'on posa en valor artesania contemporània, economia circular i sostenibilitat.

WEB: www.nuriamale.com
IG: @nuria_male

El cèrcol encapsula el mapa que explica l'entorn i les característiques pròpies del Celler Collbaix. El teixit base és herència de l'avi d'un dels fundadors i representa com, sobre la llavor dels avantpassats, es fan créixer nous presents i futurs. Dins del cèrcol hi figuren de manera visual i sensorial l'ecosistema que envolten les vinyes i les diferents varietats de raïm a través de colors, textures i volums. L'obra està treballada indistintament per les dues cares representant així com tot allò que es filtra en el sòl interfereix en el paisatge, la vinya i finalment en el vi que se n'obté.

Per dur a terme aquest treball s'ha partit del mapa de la zona, destacant-ne les finques del celler i els referents més rellevants del terreny. Per brodar aquests elements s'han utilitzat diverses tècniques i materials, com també alguns elements més lliures i figuratius donant com a resultat un collage que posa en relleu com el que no es veu interfereix en el que es veu.

Carme Margarit Tobella Carme Margarit Tobella

Carme Margarit Tobella (Olesa de Montserrat, 1963)

Terra + blanc...
Acrílic, carbó, grafit, terra i paper sobre metacrilat

Carme Margarit Tobella neix a Olesa de Montserrat el 1963.
Inicia els seus estudis artístics a la facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona el 1982 on es va anar declinant per una orientació subjectiva de la pintura en la qual es va especialitzar. A partir d’aquesta etapa va anar evolucionant cap a l’abstracció.
En els últims cursos va ser seleccionada per a participar en l’exposició “Catalunya Centre d’Art” a Girona, dins el actes de “II Congrés Internacional de la Llengua Catalana”, el 1986.
Un any després finalitza els estudis acadèmics i comença a treballar com a docent en diferents instituts d’ensenyament secundari fins que el 1995 adquireix la plaça definitiva a l’Institut Lluís de Peguera de Manresa on exerceix actualment. La docència l’ha ajudat a enriquir-se en molts llenguatges artístics i a evolucionar en la seva obra.
Paral·lelament ha estat molt implicada i ha participat activament en les activitats de l’Escola Municipal d’Arts i Oficis d’Olesa de Montserrat que li ha portat sempre un contacte directe amb artistes i amb el món expositiu.
Fer esment també de la relació amb el Centre d’Art Contemporani i de Sostenibilitat, CACIS, que aporta visions de l’Art contemporani molt interessants. Hi realitzarà una exposició entre abril i juliol de 2012.

WEB: www.carmemargarit.com
IG: @carme_mt
FB: carme.tobella

La natura sempre ha estat la inspiració i la base del meu treball. En aquesta obra m’he endinsat en el món de la vinya i el vi, i sense deixar la meva particular visió artística he incorporat en el meu pensament creatiu el treball a la terra i el procés d’elaboració del vi que tant bé em van explicar al celler.
El color blanc de la terra verge i el color torrat com a mostra del temps són els colors de base. Però hi ha matisos marrons, granatosos i negres que fan referència al mon de la vinya. També les línies paral·leles del conreu i les línies sinuoses del ceps es podrien visualitzar a l’obra.
També la base amb la pedra blanquinosa que ens evoca a la importància i al pes de la terra.
En general és una oda, una poesia, mostrant l’admiració i el respecte per la producció vinícola de les nostres terres.

Jaume Mestres Angla Jaume Mestres Angla

Jaume Mestres Angla (Manresa, 1964)

Cep cel
Acrílic, esmalt, grafit i suc de raïm sobre policarbonat

De la tradició familiar ha heretat molts dels coneixements i les tècniques sobre els materials pictòrics. Estudia a la facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, on s'especialitza en pintura. L'any 1991 és becat a l'École Nationale des Beaux-Arts de París.
A més de l'art, la seva vida professional aconsegueix una llarga llista de treballs i vivències que es mouen entre tallers de grafisme, cromatisme, escenografia, restauració, decoració i fotografia. La tradició i l'ofici es converteixen en un rerefons al costat de l'experimentació, la innovació i la filosofia per a la pintura en el seu vessant d'art contemporani.
Trobem l’obra en col·leccions d'arreu d'Europa i puntualment exposada a galeria.
Membre del Patronat i del Consell Editorial de la Fundació Mestres Cabanes.

WEB: www.jaumemestres.com

He volgut que aquesta sort d'aparellament amb el Celler St. Miquel d'Oló determinés l'obra d'alguna manera. Finalment, amb tres elements troncals: Identitat històrica, vinya d'altura, filats i estaques. El Celler a 777 m d'altura és el de més altura de la D.O. Al mig del no-res, amb bones vistes i aïllats de tot i de tothom, com un oasi de vinya i camps entre boscos, està a tocar del cel amb els dits. Vinya, mas, celler i ermita. Un paratge solitari i antic, que tragina des del s. XI i que m'evoca aïllament, cosmologia, integritat i singularitat. Encara que el celler sigui dels joves darrere hi ha una viscuda terra que alimenta la vinya i el paladar. Les vinyes tenen diferents entramats d'estaques i filats que dibuixen una geometria lineal, en un paisatge que no ho és gens, entre el cel i la terra. El celler de construcció recent gaudeix de tots els suports de l'actualitat al costat de l'antiga i restaurada ermita que ha recuperat la campana que sonora la marca del lloc.

Assumpta Pla Pi Assumpta Pla Pi

Assumpta Pla Pi (Manresa, 1956)

Deliciós
Filferro i pintura esmalt sobre acetat

Matrícula d’honor en Educació Visual i Plàstica per la UAB 1978. Teoria del color. Associació Rosa Sensat. 1991
Expressió pictòrica a l’Escola d’Art Manresa, de 2003 a 2011. Pintura i art contemporani, amb l’artista Eva Soto de 2012 a 2020.
Premi de pintura de “La Caixa” . Sabadell 1970
Guanyadora del concurs de pintura de la LXXX edició d’Artistes Manresans. Premi de Pintura MUFACE en la sexta edició a Madrid. Octubre 2010 Accèssit en el concurs de pintura de la 89è edició d’Artistes Manresans. Agost 2019

WEB: www.assumptaplapi.com

Els cercles simbolitzen el cicle de la naturalesa en la seva producció de vida. El color terra vol recordar la fertilitat del subsòl i alhora la connexió entre allò orgànic i la intervenció humana. L’ús del metall en l’obra pot recordar els filats dels ceps. El suport transparent s’associa a la forma fluida del vi i de l’aigua, i la textura de la pintura ens recorda la fusta, els tanins de les botes velles,...El filferro entrellaçat és la representació de tot allò que hi ha d’efímer en l’art del vi: aromes, sabors, textures...

joanRReig joanRReig

joanRReig (Manresa, 1962)

Convida l’Alquímia
Esmalt, carbó, aigua, tinta xina

Vinculat al dibuix i a la pintura des del 1962.
El treball és la manera d’expressar-me.
L’art, el vehicle per comunicar-me.
L’aprenentatge, el mètode per traspassar límits.

2020 1r Premi de Dibuix Joan Vilanova
2019 Exposició col·lectiva ICHI-GO ICHI-E CACiS El Forn de la Calç (Calders)
2019 Exposició col·lectiva ICHI-GO ICHI-E Nova Vella Sala (Manresa)
2018 Exposició col·lectiva Pineda (Manresa)
2018 Palau Llobera (Solsona)
2017 Espai Rubiralta (Manresa)
2017 L’Arceda (Solsona)

WEB: www.joanrreig.cat
IG: @joanrreig

L'alquímia de l'esforç, la paciència, la saviesa, la confiança, la inspiració, la humilitat, el temps i el paisatge transforma la vinya en un bany de gustos, records d'altres mons, regal de sabors, versos de colors , màgia d'aromes i reneix en un cicle harmonic, creatiu, sensual i infinit.

Enric Rodó Vidal Enric Rodó Vidal

Enric Rodó Vidal (Manresa, 1969)

Circells
Circells i fil ferro

La meva trajectòria en la creació s’ha desenvolupat en dues fases. A partir de l’any 1993 vaig dedicar-me a crear imatges per la projecció durant set anys.
Després vaig seguir fent proves sense implicar-me en muntatges de forma seguida, només ocasionalment vaig fer alguna intervenció.

A partir de l’any 2013 començo a desenvolupar el projecte Peepal Leaf Project combinant els mòbils en suspensió projectats amb imatges, també jugant amb les ombres i incloent la visió a través de calidoscòpis.

Muntatge visual vídeos Moon Vision a Sala Stroika (Manresa)
Muntatge Coral Escriny (Santpedor)
Peepal Leaf Project B/N a Jardins de Llum (Manresa)
Vàries instal·lacions a Santpedor en Flor (Santpedor)
Atzart al Forn de la Calç (Calders)

IG: @erodov

La meva idea rau en emprear dos elements bàsics per la viabilitat dels gotims de raïm, els circells i el fil ferro. A la vinya el fil ferro s’estén tot seguint les línies de ceps de cap a cap del terreny, a part d’altres usos. Pel que fa els circells, "l’òrgan filamentós i prènsil dels ceps, i d’altres plantes, que els serveix per aferrar-se als cossos veïns". Els circells venen a ser els tentacles dels ceps per enredar-se en superfícies resistents com el fil ferro utilitzat a la vinya. Assegurant així, que els gotims en la seva evolució es mantinguin subjectats i puguin recol·lectar-se en òptimes condicions durant la verema. Els circells, a part de la seva important funció, són per ells mateixos una obra artística de la naturalesa. A l’hora d’encabir aquests elements en el cèrcol de bota vinc a representar una vinya on els circells passen a ser ceps i el fil ferro fa de circell.

M. Teresa Soler Alsina M. Teresa Soler Alsina

M. Teresa Soler Alsina (Manresa, 1954)

Cicles
Gofratge, collage i planxes de ferro oxidades

M'he format en el Taller de Gravat a l'Escola d'Art de Manresa al qual assisteixo des de l'any 2000.
Treballo el gravat d’una manera més informal. M’agrada utilitzar les tècniques del gofratge i collage; entintar planxes de ferro, sovint rovellades; experimentar amb diversos materials (cinta d’alumini, filferro, fusta, paper de vidre...) i sempre que puc aprofito elements que es troben a la natura (pedres, troncs, trossos de vidre...) per aconseguir una visió minimalista i casual.

He exposat individualment amb:
2018 - dona pedra vers. Llibres d'artista. Creada pel cicle Tocats de Lletra, a la Biblioteca de Manresa, Biblioteca de Sant Cugat i Biblioteca de Sant Fruitós de Bages.
2015 - Moments. Exposició de gravats a Manresa.

Exposicions col·lectives.
Del 2012- 2020 Participació al Mini print internacional de Cadaqués.
Del 2017- 2021 Exposició Itinerància. Museu de les trementinaires de Tuixent, CACIS a Calders, Biblioteca de Gironella, Biblioteca de Sant Fruitós, Sant Feliu Sasserra, Manresa Althaia i la Regadora i Borredà.
2011- Exposició de llibres intervinguts a la llibreria Rubiralta de Manresa.

Aquesta obra fa referència al període de temps en què una sèrie d’esdeveniments modifica el cep, que passa per diferents fases fins a tornar al seu estat inicial.
Els cicles ens marquen el pas del temps; la vinya i el vi ens ho fan present.
Aquest gravat ens convida a pensar en:
La nuesa del cep a l’hivern, les vinyes verdes amb l’esclat de la primavera,
els colors i les tonalitats del gra que madura amb el sol de l’estiu,
la bóta que a la tardor acull el vi de la verema al celler,
la terra i l’aigua que li donen vida i el treball amb les mans.
Està treballada amb la tècnica del gofratge que permet veure l’estampa per les dues cares i aporta relleu dibuixant les diferents figures representades en el gravat.
Amb el collage s’incorporen alguns dels elements que intervenen en el procés del vi:
La tonalitat del gra de raïm és paper d’arròs tenyit amb vi negre.
La raspa ens recorda el creixement i la premsada del raïm.
Un petit tros de fusta de bóta evoca el repòs i l’envelliment del vi.
La pedra ens fa present el record de les tines, les barraques de vinya i les parets de pedra seca.
Les planxes de les estampes de color són de ferro oxidat a l’aire lliure i fan referència als elements terra, aigua i fusta.
El gravat en conjunt vol ser una introducció a diferents moments del procés d’elaboració del vi.

Audiovisuals

Projecció dissabte 5 a les 12 h. Sala d'exposicions Espai La Plana. Podeu obtenir les invitacions a www.kursaal.cat

Pau Gros Bertran i Aleix Serra Riera Pau Gros Bertran i Aleix Serra Riera

Pau Gros Bertran i Aleix Serra Riera

El Mètode Flikowsky

Pau Gros Bertran (15 de febrer del 1993) i Aleix Serra Riera (11 d’abril del 1996) són dos artistes manresans formats a l’Escola d’Art de Manresa i a l’Escola de Cinema de Barcelona (ECIB). Sota el nom de Goitell Productions, fan animacions des de 2015 i durant els seus anys acadèmics, han produït i participat en diversos curtmetratges com La Manaça (The Handmade Menace), Celéste, Psychophonic o Good Night Mr. Ted, entre d’altres. Premiats en diverses ocasions a Festivals com l’Animac de Lleida, el Mecal de Barcelona, el Festival de Cine y Televisión de León, l’All Negre de Sant Cugat del Vallès, el Festival Internacional de Cine Independiente de Elche, o al Sitges Film Festival, ara s’estrenen amb el seu primer llargmetratge d’animació, El Mètode Flikowsky.

Títol: El Mètode Flikowsky
Direcció: Pau Gros i Aleix Serra.
Durada: 60min. aprox.
Sinopsis: Francis Flikowsky és un reconegut guionista, director i actor de cinema. L'any 1993 es va associar amb The Wilsenstein Company per fer la que seria l'obra que el llançaria a l'estrellat mediàtic; la producció més arriscada de la seva carrera. Anys després, entrevistem l'equip tècnic i artístic del rodatge per endinsar-nos en la ment d'aquest artista visionari i inconformista.

Carla Soza Carla Soza

Carla Soza

Hablar del tiempo

Carla Soza (Santiago de Xile, 1979) és una artista visual que resideix a Catalunya des de l'any 2000. Després de completar els seus estudis de Filosofia i Història de l’Art, la seva tasca es concreta en els mons gràfic i literari. Els seus temes d’interès són l’erotisme, el paisatge urbà, el retrat, la idea de subjecte i les cultures Mapuche i Selknam. Des de 2009 munta exposicions en diversos espais culturals i d’oci. El 2019 va exposar a la Filmoteca de Catalunya el seu projecte El cine y el sexo, que consisteix en una sèrie d'il·lustracions digitals inspirades en fotogrames de films eròtics. També és creadora de la revista digital Philmmagazine, dedicada al cinema i al pensament, i és autora del curt d’animació Desobediència, seleccionat al CCCB durant el 26è Festival de Cinema l’Alternativa, en l’edició de 2019.

Títol: Hablar del tiempo
Direcció: Carla Soza
Durada: 20min. aprox
Sinopsis: Curt documental que recull la veu de diverses persones que reflexionen sobre la seva experiència personal en el context de la pandèmia..

Foto Art Manresa

Del 4 al 13 de juny. Sala d'exposicions Espai La Plana.

CERCLES

CERCLES

Els cercles comencen, acaben i es tanquen sobre si mateixos, aconseguint la unitat, el tot, la perfecció ...

Al món del vi, tots els que formen el seu cercle són imprescindibles, des del pagès al consumidor passant per tots els professionals que aconsegueixen amb molt d'esforç que el vi arribi a ser gaudit en moltíssims llocs del món.

Al Bages, tanquem el cercle que comença amb els viticultors i acaba amb els consumidors, passant per someliers, enòlegs, divulgadors, estudiosos, tècnics... amb aquesta mostra fotogràfica, que serveix d'homenatge a tots els que fan possible que el món del vi segueixi endavant.

Participen a l’exposició:

Bernat Bozzo, Josep Brunet, Joan Ant. Closes, Lidia de la Cruz, Felip Freixanet, Queralt Lanza, Jordi Martínez, Gabriel Montes, Pep Moyano, Jordi Preñanosa, Robert Santamaria, Nasi Trape i Pura Travé.

Organitzadors Vi_suals